שאלה: ביצעתי הזמנה ואני מעוניין לבצע שינויים
תשובה:
במידה והינך מעוניין לערוך שינויים בהזמנתך אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות בטלפון 077-8009010 תוך ציון
מספר הזמנתך ופרטי הזיהוי כפי שמופיעים בטופס ההזמנה שנשלח אלייך. חשוב לעיין בתנאי שינוי ההזמנה בטרם פניה למחלקת שירות הלקוחות.
שאלה: לא קבלתי את השובר שלי במייל
תשובה:
במידה ולא קיבלת שובר השכרת רכב במייל תוך מספר שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר ואישורה, הינך יכול לבצע פעולה זו במדור "הזמנות שלי" באתר.
לצורך כניסה למערכת תתבקש להזין פרטים מזהים. לאחר כניסתך למערכת תוכל לבקש שובר נוסף באמצעות המערכת האוטומטית.
במקרים דחופים ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של האתר בטלפון 077-8009010
שאלה: איך אני יכול לבצע ביטול הזמנה?
תשובה:
את הבקשה לביטול ההזמנה ניתן להגיש באמצעות המדור "הזמנות שלי" באתר. לצורך כניסה למערכת תתבקש להזין פרטים מזהים.
לאחר כניסתך למערכת תוכל לבקש ביטול הזמנה באמצעות המערכת האוטומטית. בקשתך תועבר מיידית לטיפול סוכן קאר-רנט.
חשוב לעיין בתנאי ביטול הזמנה בטרם ביצוע ביטול בפועל. במקרים דחופים ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של האתר בטלפון 077-8009010
שאלה: אני צריך להאריך את שכירות הרכב
תשובה:
במידה וטרם אספת את הרכב אנו יכולים לפעול לביצוע שינויים בהזמנתך ולהאריכה. אולם במקרים בהם הרכב כבר נמצא בשימושך, תצטרך להגיע לתחנת החזרה לצורך אישור הארכת שכירות רכב ו/או לצורך מעבר לרכב אחר. הינך יכול להאריך תקופת שכירות ישירות מול ספקית הרכב, אך חשוב לציין כי מחירון הספק בקנייה ישירה שונה מהמחירים המוצגים באתר.
שאלה: האם ניתן לשכור רכב לנסיעות חד כיווניות?
תשובה:
מערכת קאר רנט מאפשרת השכרת רכב חד סיטרית כל עוד מתקיימת בגבולות אותה המדינה.
לצורך השכרת רכב חד סיטרית עם החזרה במדינה אחרת אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו.
שאלה: האם קיימת אפשרות קבלת רכב שלא בתחנת האיסוף
תשובה:
ככלל, נהג ראשי חייב להיות נוכח בעת קבלת הרכב ובעת החזרתו האפשריים רק בנקודות איסוף והחזרה כפי שפורטו בשובר ההשכרה.
שאלה: מה כולל מחיר ההשכרה?
תשובה:
תנאי השכרת רכב ומוצרים כלולים משתנים מספק לספק ומפרטים כיסוי ביטוחי,
קילומטרז', מדיניות דלק, גיל הנהג,
תנאי תשלום ופרטים נוספים רבים. לצורך עיון במרכיבים הכלולים במחיר השכרת רכב הינך יכול להיכנס למערכת "הזמנות שלי" באתר.
לצורך כניסה למערכת תתבקש להזין פרטים מזהים. לאחר כניסתך למערכת תוכל לבקש שובר נוסף באמצעות מערכת אוטומטית, לבטל את ההזמנה,
לצפות בפרטי ההזמנה ותנאי ההשכרה. במקרים דחופים ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של האתר
שאלה: על מה אצטרך לשלם לספק בעת קבלת הרכב?
תשובה:
הנהג הראשי צריך להציג בעת קבלת הרכב את המסמכים הבאים: רישיון נהיגה בינלאומי בר תוקף, דרכון בר תוקף ושובר השכרה. לצורך הבטחת השתתפות עצמית על הנהג להציג כרטיס אשראי על שמו. סוגי כרטיסי האשראי המקובלים על ידי הספק מפורטים בתנאי ההשכרה. ככלל, במידה וישנו נהג משני עליו להציג רישיון נהיגה בינלאומי ודרכון בני תוקף.
שאלה: מה עלי להציג בעת קבלת הרכב?
תשובה:
במקרים מסוימים תתבקש לשלם חלק מעלות ההשכרה בעת ביצוע ההזמנה באתר. את יתרת התשלום תתבקש לשלם בעת קבלת הרכב. שיטת תשלום זו קיימת עקב סוגי הסכמים שונים שיש למערכת שלנו עם ספקיות הרכב השונות ברחבי העולם. כמו כן, בעת ביצוע ההזמנה באתר הינך מחויב אך ורק בעלות ההשכרה (או חלק ממנה). תשלום בגין שרותים נוספים ומוצרים נלויים המסופקים על ידי ספקית הרכב יתבצע בעת קבלת הרכב ישירות מספק הרכב.
שאלה: לאן אני פונה לצורך בירור בתום תקופה ההשכרה?
תשובה:
מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשרותך בטלפון 077-8009010 לצורך טיפול בכל פניות ותלונה
שאלה: האם ניתן לצאת עם הרכב השכור מהמדינה בו הרכב הושכר?
תשובה:
מעבר בין גבולות המדינה בה הושכר הרכב ברוב המקרים מותנה בקבלת אישור לכך מספקית הרכב בעת קבלת הרכב. במידה והנך מתכנן מעבר בין מדינות אנא עיין בתנאי ההשכרה לרכב בו הנך מעוניין.
שאלה: מדוע אני נדרש לחתום על הסכם עם הפסק המקומי בעת קבלת הרכב?
תשובה:
האתר משמש כמתווך וכמקשר בלבד בין המשתמש לבין הספקים השונים בתחום השכרת רכב בישראל ובחו"ל, והעסקה עצמה נקשרת בין המשתמש לבין הספק, על פי תנאי אותו ספק.
שאלה: מצאתי מחיר טוב יותר, האם תשתוו?
תשובה:
אנו ממליצים לך לבדוק מה מחיר זה כולל, מה הם תנאי השכרת הרכב, האם הזמנה זו באישור מיידי או על בסיס "מקום פנוי". ברוב המקרים תוכל לראות כי בסוף תשלם הרבה יותר מהצפוי. חברתנו מספקת בין המחירים התחרותיים בשוק השכרת הרכב בישראל ובעולם.
שאלה: כיצד אני משלם עבור תוספות אחרות?
תשובה:
תשובה: התשלום בגין תוספות אשר אינן כלולות בהזמנה דרך האתר,
כגון אביזרים וביטוחים נוספים,
נעשה בעת קבלת הרכב בהתאם למחירון ויתר התנאים של ספק הרכב באותה העת.
שאלה: איך עלי לנהוג במקרה של תאונה/גניבה/נזק לרכב?
תשובה:
יש לעיין בתנאי הספק הרלוונטי. במקרה של תאונה קיימת אפשרות לדוח על כך למשטרת התנועה המקומית ולדאוג למילוי דוח מפורט אודות התאונה על ידי שוטר.
כמו כן, ניתן לקחת פרטים של צדדים נוספים שהיו מעורבים בתאונה. כל הפרטים לעיל יהיו נחוצים לך למילוי דוח תאונה מפורט אשר במקרים רבים תידרש
למסור לספק בעת מסירת הרכב. ככלל חברת השכרה חייבת לתת אישור לכל תיקון או החלפת רכב, לכן חשוב לשמור העתקים של ניירת לעתיד. במקרים של תקלות ברכב
ותאונות בהם מעורב הרכב השכור, ניתן לדווח על כך מיידת לחברת ההשכרה בטלפון המצויין בשובר ההשכרה ובטופס ההזמנה. כיסוי שירותי דרכים, גרירה ורכב
חילופי מפורטים בחוזה ההשכרה ובתנאי ההשכרה לרכב שהזמנת.
שאלה: איך ניתן ליצור עמכם קשר?
תשובה:
ניתן ליצור קשר איתנו באמצעות הטלפון 077-8009010 או כתובת מייל [email protected] ניתן לשלוח פקס למספר 03-6871685 כתובת החברה: רח' תושיה 6, בית עינב, תל אביב
שאלה: איך אני מוצא את תחנת איסוף של הרכב בהגעתי ליעד?
תשובה:
מיקום ניקודת האיסוף מפורט בשובר ההשכרה שקיבלת במייל. ספקים מסוימים מחזיקים דוכנים ישירות בשדה התעופה וחלקם יפגשו אותך ביציאתך מהטרמינל.
פרטים בנוגע למיקומם יצויין בשובר ההזמנה. אחת הסיבות למניעת עיכובים מיותרים הינה בקשה למילוי פרטי טיסה וחברת התעופה בטופס ההזמנה.
שאלה: כרטיס אשראי שלי חויב ע"י ספקית הרכב, בגין מה?
תשובה:
בזמן החזרת הרכב תקבל אישור על כך מספק הרכב. במידה ויהיו חיובים בגין עיכובים ו/או תקלות ברוב המקרים הם יפורטו בדו"ח. לתשומת לבך, לעתים החיובים יכולים לחול גם לאחר מועד החזרת רכב (כגון חיובים בגין השלמת דלק, דוחות חניה, נזק שהתגלה וכד'). בכל שאלה בנוגע לחיובים אלה ניתן ליצור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות שלנו לבירור וקבלת פרטים נוספים בנושא.
שאלה: אני לא מוצא שובר/טופס הזמנה שלי
תשובה:
במידה ואתה זוכר את מספר הזמנתך, תוכל להיכנס לאזור "הזמנות שלי" באמצעות הזנה של מספר ההזמנה וכתובת המייל. באזור זה תוכל להדפיס את הזמנתך מחדש,
להזמין משלוח שובר בשנית ופעולות נוספות. במידה ואינך זוכר/מוצא את מספר הזמנתך, אנא צור קשר עם מחלקת שירות הלקוחות של האתר.
שאלה: מה לעשות במקרה של עיכוב טיסה?
תשובה:
בהקשר הזה קיימת חשיבות להזנת פרטי טיסה בזמן מילוי ההזמנה. בהתבסס על נתונים אלו לספקים , בכפוף לתנאיי ההתקשרות איתם,
קיימת אפשרות לעקוב אחר שינויים בלוח הטיסות ולשריין את רכבים בהתאם. במקרים של עיכובים חריגים או ביטולים הינך מתבקש להודיע
על כך למחלקת שירות הלקוחות, לצורך הטיפול בנושא.
שאלה: האם אביזרים נוספים מובטחים בעת ביצוע ההזמנה?
תשובה:
בתהליך ההמזנה אנחנו מציגים את הציוד האופציונאלי אותו ניתן להזמין מספקית הרכב ואשר יימסר לך בעת קבלת הרכב.
בגלל שינויים תמידיים במלאי אנחנו לא יכולים להיות אחראיים על הימצאות וודאית של המוצר, אולם החיוב בגין תוספות אלו מתבצע בעת קבלת הרכב,
כך שבשום מקרה לא תחויב במקרה בו המוצר לא יהיה זמין.
שאלה: מה קורה אם תחנת האיסוף סגורה במועד הגעתי
תשובה:
לרוב אנחנו עושים כמיטב יכולתנו בכדי לא לאפשר הזמנת רכב כאשר מועדי האיסוף או ההחזרה אינם תואמים את שעות הפעילות של הספק. במקרים חריגים ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של האתר.
שאלה: שובר שקיבלתי מכיל פרטים לא נכונים
תשובה:
אנא צור קשר בהקדם עם מחלקת שירות הלקוחות לצורך תיקונים ושינויים לבהזמנתך.
שאלה: האם אפשר לשכור רכב ללא כרטיס אשראי?
תשובה:
לצערנו השכרת רכב אפשרית רק עם הצגת כרטיס אשראי בינ"ל לספקית הרכב בעת קבלת הרכב.
חשוב לבדוק בתנאי ההשכרה עם אילו כרטיסי אשראי עובד הספק. לדוגמה, כרטיסי אמריקן אקספרס לא תמיד מתקבלים.
שאלה: האם אני חייב רישיון נהיגה בינלאומי?
תשובה:
יש לבחון שאלה זו במשרד התחבורה או בנציגות של מדינת היעד בטרם יציאתך מישראל. למיטב ידיעתנו, להלן רשימת מדינות המאפשרות נהיגה עם רישיון נהיגה ישראלי (הרשימה אינה מלאה):
לצורך נהיגה במדינות אחרות יהיה עליך להנפיק רישיון שכזה ברשות הדואר במשרד התחבורה.
מאחר והכללים בנושא הנדון משתנים ממדינה למדינה ומעת לעת אנחנו ממליצים להצטייד ברישיון נהיגה
בינ"ל ליתר ביטחון גם בנסיעות למדינות שפורטו לעיל וכן לוודא כי רישיון זה יהיה בתוקף באותה מדינה.
שאלה: איך אפשר להימנע מתשלום דמי השתתפות העצמית?
תשובה:
גובה השתתפות העצמית (EXCESS) מפורט בתנאי ההשכרה. באפשרותך לרכוש ביטוח ביטול דמי השתתפות עצמית ישירות מהספק בעת קבלת הרכב.
שאלה: מה הוא הגיל המותר להשכרה?
תשובה:
למיטב ידיעתנו, ממוצע הגיל המינימאלי לנהיגה עומד על 21 שנה. אולם גילאי הסף להשכרה משתנים ממדינה למדינה ומספק לספק. אנחנו ממליצים לעיין בתנאי ההשכרה לצורך בדיקת עמידה בתנאי השימוש. רוב הספקים מבקשים תוספת תשלום בגין נהגים צעירים.
שאלה: נאמר לי שהרכב שלי On Request?
תשובה:
לעיתים רחוקות לא יכול הספק לאשר לנו במיידית את הזמנתך. במקרים אלו אתה לא מחוייב בכרטיס האשראי עד לקבלת האישור מהספק על זמינות הרכב שהזמנת.
שאלה: מה גובה הפיקדון שאדרש להציב לספקית הרכב?
תשובה:
תנאים אלו משתנים מספק לספק, בהתאם לסוג הרכב ותנאים נוספים, ונעים בדרך כלל מ-0 ועד 2000 יורו או יותר, אך הממוצע עומד בד"כ על 1200-1400 יורו.
שאלה: איך אני יכול לשדרג רכב?
תשובה:
לצורך שדרוג רכב אנו נצטרך לבצע שינויים בהזמנתך. שדרוג יכול להתבצע רק על ידי צוות שירות הלקוחות, לכן אנא צור קשר עמנו בנושא זה בהקדם על מנת למנוע עמלות/דמי ביטול מיותרים.
שאלה: מהו מספר ההזמנה?
תשובה:
מספר ההזמנה הינו מספר סידורי המופיע בחלקו העליון של דף ההזמנה שקיבלת מאתר קאר רנט.
שובר שהתקבל על ידך מכיל מספר סידורי שנרם בחברת Cartrawler והועבר לספק הרכב.
שאלה: האם אני יכול להזמין רכב להיום?
תשובה:
בהחלט, המערכת שלנו מאפשרת להזמין רכבים גם מהיום להיום, בכפוף לזמינות הרכבים ולתנאי ההזמנה.
שאלה: עד מתי אני יכול לבצע ביטול הזמנה?
תשובה:
דמי ביטול הזמנות כפופים לרשום בתנאים הכלליים טרם אישרת את הזמנתך, ומשתנים בהתאם לתקופת ומועד ההשכרה, מדינת היעד וספק הרכב.
שאלה: האם המחיר כולל ביטוח?
תשובה:
כיסוי ביטוחי מפורט בכל תנאי השכרת רכב ומשתנה מרכב לרכב. ככלל נמליץ לבחון אפשרות לשכור רכבים עם ביטוח תאונות, גניבות וצד ג' כלולים.
שאלה: האם זה בטוח לשלם באתר בכרטיס אשראי?
תשובה:
אתר קאר רנט מאובטח בהצפנה 128BIT SSL לצורך מניעת פריצות וגניבת פרטי כרטיסי האשראי.
כמו כן, חברת קאר רנט לא שומרת פרטי כרטיסי האשראי בהם השתמשת בעת ביצוע ההזמנה והם נמחקים אוטומטית ממערכות האתר לאחר סיום תהליך ההזמנה.
יחד עם זאת, איננו יכולים להבטיח בוודאות מלאה כי לא יבוצעו ניסיונות פריצה באתר במטרת גניבת פרטי המשתמשים בעת ההזמנה.
שאלה: האם המחירים כוללים ציוד חורף/שלג?
תשובה:
במדינות מסויימות, לרבות אירופה וארה"ב, ייתכנו שלגים, סופות ומצבי מזג אוויר קיצוניים אחרים. אנחנו ממליצים לבדוק את מזג האוויר הצפוי במדינת היעד ולבצע את הזמנתכם בהתאם. חלק מספקי הרכב מספקים רכבים עם צמיגים מיוחדים או שרשראות שלג וחלקם גובים על כך תשלום. אנא בדוק תנאי ההשכרה לצורך מציאת ההצעה המתאימה עבורך.
שאלה: איך מחושב יום השכרה?
תשובה:
ככלל יום השכרה חושב לפי 24 שעות, לכן יש חשיבות להחזרת הרכב לפני השעה בה הוא נלקח, לצורך מניעת חיובים בגין איחורים.
שאלה: מהי מדיניות דלק המקובלת?
תשובה:
לעתים רכבים מושכרים עם מיכל דלק מלא. עלייך לנהוג בהתאם לתנאי השכרת הרכב המופיעים בזמן ההשכרה. יש ספקים שלא דורשים החזרת רכב עם מיכל מלא, אך ייתכן ותדרש להחזיר את הרכב עם אותה כמות הדלק אשר קיבלת בעת קבלת הרכב.
שאלה: למה המחירי השכרת רכב משתנים כל הזמן?
תשובה:
המחירים על מלאי הרכב הינם דינאמיים ומשתנים מדקה לדקה בהתאם לזמינות המלאי, עונתיות וביקוש. המלצתנו - ביצוע הזמנה מוקדם ככל האפשר לפני מועד הנסיעה.
שאלה: איחרתי בהחזרת הרכב, כמה אני אשלם?
תשובה:
במקרה של איחור בהחזרת הרכב תחויב בהתאם למחירון של ספקית הרכב ממנה קיבלת את הרכב. יש להקפיד על בירור פרטים אלו מול הספקית הרלוונטית והחזרת הרכב במועד ובשעה שנקבעו בשובר.
שאלה: האם יש תקופות מינימום/מקסימום להשכרת רכב?
תשובה:
אנחנו לא מגבילים את טווח ההשכרה, אך חיפוש של טווחים חריגים יכול שלא להניב תוצאות. הטווח המקובל הינו בין יום אחד לחודש.
שאלה: אילו סוגי רכבים יש?
תשובה:
באתר תוכל למצוא רכבים מסוג Mini ועד Luxury, לרבות וואנים, טנדרים ומיניבוסים
האם קיימת הגבלת קילומטראז?
תשובה:
ספקיות רכב רבות נותנות היום מספר קילומטרים בלתי מוגבל, אך יש לוודא פרט זה בתנאי השכרת הרכב במועד ההזמנה